112 acil çağrı merkezi çalışanları eğitimden geçti

112 acil çağrı merkezi çalışanları eğitimden geçti

Aydın'da açılacak 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanlarına hizmet içi eğitim verildi.

A+A-

GÖKHAN DÜZYOL - Kentte yapımı tamamlanan ve açılış için gün sayan 112 Acil Çağrı Merkezi çalışanları, Adnan Menderes Üniversitesi'nde eğitim aldı.

Program kapsamında 30 çağrı alıcı personele, ilk ve acil yardım, insan ilişkileri, iletişim teknikleri, stres yönetimi, mesleki gelişim, problem belirleme ve çözüm teknikleri, grup çalışması, etkili ve güzel konuşma, hızlı klavye kullanımı, bilgi gizliliği ve güvenliği, sayısal harita kullanımı ve temel hukuk bilgisi konularında alanında uzman kişilerce eğitim verildi.

Birden fazla olan acil çağrı numaralarının tek numara (112) altında toplanmasını sağlamak üzere 112 Acil Çağrı Merkezlerinin kurulum çalışmalarının İçişleri Bakanlığı koordinesinde yürütüldüğü belirtildi.

112-acil-cagri-merkezi-calisanlari-egitimden-gecti-199266-5cc36d2d8292d0f5ff1eef601bc7e08d.jpeg112-acil-cagri-merkezi-calisanlari-egitimden-gecti-199266-9e13d8db01f4252a2a53e207e70b4251.jpeg112-acil-cagri-merkezi-calisanlari-egitimden-gecti-199266-72176d8e5081bb8033e51df500c969e7.jpeg

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.