AK Parti Aydın teşkilatında geçtiğimiz hafta üç ilçede birden yönetim değişikliği kararı alındı. Nazilli İlçe Başkanı Volkan Beyazıt, Köşk İlçe Başkanı Bünyamin Kahraman ve Karpuzlu İlçe Başkanı Akif Aydoğdu’nun yönetimleriyle birlikte istifaları alındı. Aynı hafta içerisinde boşalan koltuklara bu hafta ise aynı gün içerisinde yeni isimler getirildi. Nazilli ve Karpuzlu ilçelerinin yeni başkanlarının duyurulmasının ardından gözler Köşk teşkilatına çevrilmişken beklenen haber geldi. AK Parti Teşkilat Başkanlığı’nın sosyal medya hesabından bir süredir zaten kulislerde konuşulan isim olan Alim Öztürk’ün göreve getirildiği duyuruldu.
"Yeni Başkanımıza Muvaffakiyetler Diliyoruz”
Yapılan açıklamada, “Aydın ilimizin Köşk İlçe Başkanlığına Sn. Alim Öztürk atanmıştır. Bugüne kadar göstermiş olduğu özverili çalışmalarından ve gayretlerinden dolayı Sn. Bünyamin Kahraman’a teşekkür ediyor, yeni görevlendirilen ilçe başkanımıza muvaffakiyetler diliyoruz” ifadelerine yer verildi.





