Aydın Şehir Hastanesi’nde heyecan verici bir gelişme yaşandı. Kardiyoloji Polikliniği’ne kontrol amacıyla başvuran ve tetkikleri yapılan hasta, Aydın Şehir Hastanesi’nin ilk anjiyo hastası olarak kayıtlara geçti.

Kardiyoloji Uzmanı Uzm. Dr. Abdullah Güven ve ekibi tarafından yürütülen işlem, sorunsuz bir şekilde tamamlanarak hastanın sağlığına kavuşması sağlandı.

İl Sağlık Müdürü Şenkul’dan Ziyaret
Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Eser Şenkul, Uzm. Dr. Abdullah Güven ve personelini tebrik ederek, hastanın durumu hakkında bilgi aldı. Müdür Şenkul ayrıca operasyonun ardından servise alınan hastayı da yatağında ziyaret etti.

Muhabir: Mine Eren




