Aydın Haberleri

Aydın'da gelenek bu yıl da sürdü! Büyükşehir aşure ikram etti

Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin geleneksel hale getirdiği aşure hayrı bu yıl da düzenledi.

Abone Ol

Muharrem ayı dolayısıyla Aydın'da aşure hayrı yapılıyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi de her yıl geleneksel olarak düzenlendiği aşure ikramını bu yıl da yaptı.

Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni ederken vatandaşlar ise aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade etti. İkramdan alanlar geleneği devam ettirdiği için Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.