Aydın İl Jandarma Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ve Hıdırbeyli Jandarma Otoyol Karakol Komutanlığı ekipleri, “Uyuşturucu Madde İmal ve Ticareti”ne yönelik gerçekleştirdikleri çalışmada önemli bir operasyona imza attı. İzmir-Aydın Otoyolu Germencik gişelerinde durdurulan şüpheli bir araçta, narkotik köpeği ile yapılan aramada 50 adet sentetik uyuşturucu hap, çarşaf kağıdına sarılı kullanıma hazır 5 gram esrar ve 1 adet uyuşturucu kullanma aparatı ele geçirildi.
47 BİN LİRA CEZA
Gözaltına alınan R.T. ve Ö.B.'nin sağlık kuruluşunda yapılan testlerinde uyuşturucu madde kullandıkları belirlendi. Araç sürücüsü R.T.’ye ayrıca 47 bin 482 lira idari para cezası uygulanırken, “Trafik Güvenliğini Tehlikeye Sokmak” suçundan da adli işlem başlatıldı.
Şüpheliler hakkında yürütülen adli sürecin devam ettiği bildirildi.





