“Bana Masal Anlatma, Marka Anlat” Semineri Gerçekleşti

“Bana Masal Anlatma, Marka Anlat” Semineri Gerçekleşti

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Karacasu Memnune İnci Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından “Bana Masal Anlatma, Marka Anlat” semineri düzenlendi.  

A+A-

ADÜ Karacasu Memnune İnci Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından düzenlenen Kariyer Günleri kapsamında “Bana Masal Anlatma, Marka Anlat” adlı semine çevrimiçi olarak gerçekleşti. Seminere; İşletme Yönetimi, Dış Ticaret, Turizm İşletmeciliği Programlarında okuyan öğrenciler katıldı.
Dr. Öğr. Üyesi H. Önlem Ersöz’ün moderatörlüğünde yapılan seminerde Manisa’da yerleşik bir şirketin kurumsal iletişim müdürü olan Hasan Tahsin Gürlek de sunum yaptı. Gürlek sunumda iş dünyasında markalar ve markalaşmanın öneminden söz etti. Markanın tüketiciler nezdinde benimsenmesi için arka planında bir hikayesinin olması ve algı yönetiminin ihmal edilmemesi gerektiğinin ifade edildiği seminerde, Türkiye ve Dünya’dan başarılı marka örnekleri öğrencilerle paylaşıldı. Seminer, Yüksekokul Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Umut Tolga Gümüş’ün konuya ilişkin değerlendirmelerinin ardından sona erdi.

bana-masal-anlatma-marka-anlat-semineri-gerceklesti-215388-96d8df3cd2ac7271c0f54cf8e5a3784a.pngbana-masal-anlatma-marka-anlat-semineri-gerceklesti-215388-e22740008326d699322e2671e6186199.png


Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.