Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın öncülüğünde AK Parti Kongre Merkezi’nde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı gerçekleştirildi. Programa AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş ve Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem, Kadın Kolları İl Başkanı Şahika Edremit ve Gençlik Kolları İl Başkanı Ömür Özipek katıldı. Türkiye genelinde yürütülen çalışmaların ele alındığı geniş katılımla gerçekleştirilen toplantıda, yerel yönetimlerin mevcut durumu, devam eden hizmetler ve kentlerin geleceğine yönelik projeler masaya yatırıldı.

Başkan Çerçioğlu; Milletimize Ve Kentlerimize Hizmet Yolundayız” (4)

“Hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz”

Toplantının ardından sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Çerçioğlu, “Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik. Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz” ifadelerine yer verdi.

Başkan Çerçioğlu; Milletimize Ve Kentlerimize Hizmet Yolundayız” (2)

Kaynak: HABER MERKEZİ