Bozdoğan ilçesine bağlı Yazıkent Mahallesi'nde yapımı devam eden TOKi konutlarında çalışan işçiler, yaklaşık 6 aydır alacaklarını tahsil edemediklerini iddia ederek inşaatın çatısına çıktı. İşçilerin çatıya çıktığını gören vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine olay yerine çok sayıda sağlık ve jandarma ekipleri sevke dildi.
BİN LİRA İLAÇ PARASI MI OLUR?
Çatıya çıkan işçilerden birisi, 6 aydır maaşını alamadığını ve maddi sıkıntılar nedeniyle eyleme devam edeceklerini söyledi. "Çalıştığımın karşılığını alamıyorum. Bin lira ilaç parası mı olur?" şeklinde duruma tepki gösteren işçiyi ikna çalışmaları devam ederken, ödemelerini toplu bir şekilde alamadıkları takdirde eylemi sonlandırmayacakları kaydedildi.
SIK SIK BENZER OLAYLAR YAŞANIYOR
Uzun süredir yapımı devam eden Yazıkent TOKİ şantiyesinde sık sık işçi eylemlerinin yaşanması dikkat çekerken, çalışanların ücret ve hak edişlerle ilgili çeşitli sorunlar yaşadıklarını dile getirdikleri iddia edildi.





