Beykoz Belediye Başkanı Alaattin Köseler’in tutuklanarak görevden uzaklaştırılmasının ardından Belediye Meclisi’nde yapılan oylamayla CHP’den Belediye Başkan Vekili seçilen, daha sonra AK Parti’ye katılan Özlem Vural Gürzel’in dikkat çeken icraatı araç filosunda yapılan değişiklik oldu.

Beykoz Belediyesi tarafından Çavuşbaşı Belediye Garajı’nda düzenlenen törende 35 adet yerli üretim elektrikli TOGG’un belediye filosuna dahil edildi. Araçların kiralama yöntemiyle değil, doğrudan belediye mülkiyetine geçirilerek hizmete alınacağını açıkladı. Törende konuşan Özlem Vural Gürzel, 35 elektrikli TOGG’un belediye hizmetlerinde kullanılacağını belirterek, araçların belediyenin öz malı olduğunu vurguladı.





