Yazıkent Mahallesi’nde devam eden TOKİ konutları şantiyesinde çalışan işçiler, uzun süredir maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle yeniden eylem yaptı. Daha önce de benzer bir eylem yapan işçiler, yaşanan ödeme sorununun çözülmemesi üzerine yeniden inşaatın çatısına çıkarak tepkilerini gösterdi.

Eylem Yapan Işçilere Yönelik Vaat Yarım Kaldı! Bozdoğan'da Işçiler Tekrar Çatıya Çıktı (2)

Yaklaşık 6 aydır ücretlerini alamayan taşeron işçiler, 23 Haziran Salı günü de eylem yapmış ve olay yerine jandarma ekipleri sevk edilmişti. Ancak sorun çözülmeyince işçiler tekrar şantiyede toplanarak çatıya çıktı. Olayın ardından bölgeye jandarma ekipleri yönlendirilirken, yetkililerin işçilere maaşların 25 Haziran Perşembe günü yatırılacağı yönünde bilgi verdiği öğrenildi. İşçiler ise vaat edilen ödeme gerçekleşene kadar bekleyişlerini sürdürdüklerini belirtti.

Muhabir: Onur Erkin