Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında Antalyaspor’u 4-2 mağlup ederek 26’ncı şampiyonluğunu ilan eden Galatasaray, Türkiye genelinde olduğu gibi Germencik’te de taraftarlarını sevince boğdu. Sarı-kırmızılı taraftarlar, maçın bitmesiyle birlikte araçlarıyla konvoy oluşturarak ilçe merkezinde tur attı.

Nazilli’de Galatasaray coşkusu! Şampiyonluk kutlamaları devam ediyor
Nazilli’de Galatasaray coşkusu! Şampiyonluk kutlamaları devam ediyor
İçeriği Görüntüle

Germencik’te Şampiyonluk Konvoyu Galatasaraylılar Sokaklara Döküldü (1)

Korna Çalarak Kutladılar

Germencik sokaklarında uzun araç konvoyları oluşturan taraftarlar, korna çalıp marşlar söyleyerek şampiyonluk sevincini doyasıya yaşadı. Ellerinde sarı-kırmızılı bayraklarla meydanlarda toplanan taraftarlar, tezahüratlar eşliğinde şampiyonluk coşkusu yaşadı.

Muhabir: Onur Erkin