Aydın Büyükşehir Belediyesi ve İncirliova Belediyesi iş birliğiyle Muharrem ayı dolayısıyla Gerenkova Mahallesi’nde Muharrem orucu iftar programı düzenlendi. Mahalle sakinleri ve çok sayıda davetliyi aynı sofrada buluşturan programda Muharrem ayının manevi atmosferi yoğun olarak hissedildi.

Kerbela şehitlerinin anıldığı organizasyonda Muharrem ayının barış, kardeşlik ve huzura vesile olması temennisinde bulunuldu. İnicirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, vatandaşlara yemekleri kendi elleriyle dağıtarak oruçlarının hayırlı olmasını diledi. Başkan Kay, ekinlikle ilgili sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.

“Gönülden Teşekkür Ediyorum”
Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini belirten Başkan Kaya, “Kerbela’da şehit edilen Hz. Hüseyin ve yol arkadaşlarını rahmetle anıyor, tutulan oruçların ve yapılan ibadetlerin kabul olmasını diliyorum. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim kılsın” ifadelerini kullanarak ayrıca destek veren herkese teşekkür etti.

Kaya, “Paylaştıkça bereketlenen, birlik ve beraberliğimizi pekiştiren bu mübarek akşamda bizlerle birlikte ev sahipliğimizi paylaşan; AK Parti İncirliova İlçe Başkanı Levent Güleçyüz, MHP İncirliova İlçe Başkanı Ercan Özdemir, Belediye Başkan Yardımcıları Metin Korucu, Polat Tanrıkulu, belediye meclis üyeler İsmail İşlekkol, Başak Özbek Turan, AK Parti İncirliova İlçe Kadın Kolları Başkanı İlkay Karabulut, Gerenkova Mahalle Muhtarı Ayhan Bilici, İncirliova Alevi Kültür ve Sosyal Yardımlaşma Derneği Başkanı Kamer Gündoğan ve bu anlamlı programın hazırlanmasını sağlayan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Özlem Çerçioğlu'na gönülden teşekkür ediyorum” ifadelerine yer verdi.






