Aydın Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle İncirliova’ya bağlı Sandıklı Mahallesi’nde hayata geçirilecek kanalizasyon, yağmur suyu ve altyapı projesi kapsamında yüklenici firmaya yer teslimi yapıldı. Toplam 1 milyar 302 milyon lira yatırım bedeline sahip proje için düzenlenen yer teslimi programına İLBANK Atıksu Şebeke Uygulama Müdürü Ahmet Kasap, ASKİ yetkilileri ve yüklenici firma temsilcileri katıldı. Başkan Aytekin Kaya ve beraberindeki heyet, proje alanında incelemelerde bulunarak çalışmaların detayları hakkında bilgi aldı.

Projenin İncirliova tarihinin en büyük altyapı yatırımlarından biri olduğunu vurgulayan Başkan Kaya, yer tesliminin tamamlandığını belirterek, temmuz ayının ortasında ilk kazmanın vurulacağını açıkladı. Yatırımın İncirliova’nın geleceği açısından büyük önem taşıdığını söyleyen Başkan Kaya katkı sunan tüm kurum ve paydaşlara teşekkür ederek çalışmalarını sürdüreceklerini dile getirdi.

“Kalıcı Çözümler Üretiyoruz”
İncirliova’nın her alanda gelişen ve büyüyen bir ilçe olduğunu belirterek, ilçenin tarihindeki en büyük altyapı yatırımlarından biri için önemli bir aşamanın geride bırakıldığını söyleyen Başkan Kaya, “Yer teslimini gerçekleştirdik. İnşallah temmuz ayının ortasında ilk kazmayı vurarak çalışmalara başlayacağız. Bu proje, Sandıklı Mahallemiz ve Yahya Ümit Orbay Caddemiz başta olmak üzere ilçemizin önemli bölgelerini kapsıyor. Gerçekleştireceğimiz çalışmalarla vatandaşlarımızı modern, dayanıklı ve uzun yıllar hizmet verecek güçlü bir altyapıyla buluşturacağız. Altyapı, bir şehrin geleceğini şekillendiren en önemli yatırımlardan biridir. Biz de İncirliova’nın bugününün yanı sıra yarınlarını da düşünerek hareket ediyor, ilçemizin ihtiyaçlarına kalıcı çözümler üretiyoruz” ifadelerine yer verdi.

“Yeni Yatırımlar Kazandırmaya Devam Edeceğiz”
Projenin hayata geçirilmesinde emeği bulunan tüm kurum ve paydaşlara teşekkür eden Başkan Kaya, “Bu önemli yatırımın ilçemize kazandırılmasında emeği ve desteği bulunan tüm kurum ve paydaşlarımıza teşekkür ediyorum. Özellikle Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Özlem Çerçioğlu’na destekleri dolayısıyla gönülden teşekkür ediyorum. İncirliovamız için çalışmaya, üretmeye ve yeni yatırımları ilçemize kazandırmaya kararlılıkla devam edeceğiz” dedi.






