Ülke genelinde olduğu gibi Aydın’da da 2025-26 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte binlerce öğrenci yaz tatiline çıkmaya hazırlanıyor. Bu çerçevede il genelinde 843 okulda eğitim gören 190 bin 553 öğrenci bugün karne heyecanı yaşadı. Kuyucak Belediyesi ilçede liseden mezun olan öğrencilere anlamlı jestte bulundu. Cumhuriyetin başkentini yakından tanıma ve Türkiye’nin tarihi ile milli değerlerine yerinde tanıklık etmek için Ankara’ya gitmek üzere gezi organize edildi.

Kuyucaklı mezunlara diploma hediyesi

Aydın’da iki motor birden otomobile daldı
Aydın’da iki motor birden otomobile daldı
İçeriği Görüntüle

“Keyifli ve Unutulmaz Bir Gezi Diliyoeum”

Sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Başkan Doğanca, “Kuyucak'taki liselerimizden mezun olan öğrencilerimize diploma hediyesi olarak Ankara gezisi düzenledik. Cumhuriyetimizin başkentini yakından tanıyacak, tarihimize ve değerlerimize tanıklık edecek gençlerimize keyifli ve unutulmaz bir gezi diliyorum. Yolları açık, başarıları daim olsun” ifadelerine yer verdi.

Muhabir: ONUR ERKİN