MHP Aydın İl Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, Köşk İlçe Teşkilatı’nın Olağan Kongresi’nde Mehmet Tan’ın tek aday olacağı duyuruldu. Açıklamada, kongrenin teşkilat disiplini ve ortak akıl çerçevesinde gerçekleştirileceği belirtilerek, “Kongremizden çıkacak olan tek yürek iradesi, üç hilalin vakarını şehrimizin her bir sokağına taşımadaki en büyük gücümüz olacaktır” ifadelerine yer verildi.

MHP Köşk’te tek aday belli oldu

Açıklamada ayrıca, kongrenin hem Köşk ilçesi hem de Aydın teşkilatı açısından önem taşıdığı vurgulanarak, Mehmet Tan ve yeni yönetim kuruluna başarı dilekleri iletildi. Kongrenin, parti teşkilatına ve Aydın’a hayırlı olması temenni edildi.

Muhabir: ZEYNEP ÖZGE ÇÜMLEK