Yaklaşık beş yıl boyunca Nazilli İŞKUR Hizmet Merkezi Müdürü olarak görev yapan Yakup Ergenlik, 2024 yılında görev süresinin dolmasının ardından Aydın Çalışma ve İş Kurumu’na atandı. İki yıllık aranın ardından yeniden Nazilli’ye atanan Ergenlik, önümüzdeki günlerde görevine başlayacak.
Ergenlik’in Dönüşüyle Hizmette Yeni Dönem
Görev yaptığı dönemde işverenlerle kurduğu güçlü iletişim, istihdamı artırmaya yönelik çalışmaları ve vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla öne çıkan Yakup Ergenlik'in yeniden Nazilli'de görevlendirilmesi, ilçe genelinde memnuniyetle karşılandı. Nazilli'nin iş gücü piyasasını ve bölgenin ihtiyaçlarını yakından bilen Ergenlik'in tecrübesiyle birlikte, iş arayan vatandaşlara ve işverenlere sunulan hizmetlerin daha etkin hale gelmesi bekleniyor. Ergenlik'in yeniden göreve başlamasının özellikle istihdam projeleri ve iş gücü piyasasının ihtiyaçlarına yönelik çalışmalar açısından önemli katkılar sağlayacağını değerlendirildi.