Nazilli’ye bağlı Yıldıztepe Mahallesi’nde 106/1 sokakta bulunan 3 katlı bir apartmanın birinci katında oturan M.A.(29) eşinden ayrılma aşamasında olması nedeniyle bunalıma girdi. Süreci psikolojik olarak atlatamayan M.A. 1 haftada 2 kez canına kıymak istedi. Geçtiğimiz günlerdeki ilk girişimiyle yakınlarını endişelendiren M.A. bu kez de evde doğalgazı açık bırakarak kapı ve pencereyi kapatıp canına kıymaya çalıştı. Kendisinden haber alamayan yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, polis ve sağlık ekipleri yönlendirildi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler itfaiye yardımıyla eve girerken M.A.’yı koltuğun üstünde bilinci kapalı bir şekilde buldu. Sağlık ekiplerince ilk müdahalesi olay yerinde yapılan M.A. Ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne götürülerek tedavi altına alındı. Enerya ve olay yeri inceleme ekipleri bölgede çalışma yaptı
Nazilli’de boşanmamak uğruna canını ortaya koydu! Bunalıma girip bir haftada ikinci kez Azrail'i çağırdı
Aydın Nazilli’de bir haftada ikinci kez hayatına son vermeye çalışan boşanma aşamasındaki M.A., kendisinden haber alamayarak endişelenen arkadaşı tarafından kurtarıldı.
Muhabir: Onur Erkin
Yorumlar
Trend Haberler
Aydın Denizli karayolu trafiğe kapatıldı
CHP Aydın Milletvekili Tezcan'dan istifa kararı!
İzmir merkezli skandalın Aydın ayağı ortaya çıktı!
Aydın’da alarm! O ilçeler için kuvvetli yağış uyarısı
Söke’deki vahşette kahreden detay!
KADES çağrısına müdahale için gitmişti: Aydın’a şehit ateşi düştü!
Reklam





