Nazilli’ye bağlı Yıldıztepe Mahallesi’nde 106/1 sokakta bulunan 3 katlı bir apartmanın birinci katında oturan M.A.(29) eşinden ayrılma aşamasında olması nedeniyle bunalıma girdi. Süreci psikolojik olarak atlatamayan M.A. 1 haftada 2 kez canına kıymak istedi. Geçtiğimiz günlerdeki ilk girişimiyle yakınlarını endişelendiren M.A. bu kez de evde doğalgazı açık bırakarak kapı ve pencereyi kapatıp canına kıymaya çalıştı. Kendisinden haber alamayan yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, polis ve sağlık ekipleri yönlendirildi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler itfaiye yardımıyla eve girerken M.A.’yı koltuğun üstünde bilinci kapalı bir şekilde buldu. Sağlık ekiplerince ilk müdahalesi olay yerinde yapılan M.A. Ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne götürülerek tedavi altına alındı. Enerya ve olay yeri inceleme ekipleri bölgede çalışma yaptı

Muhabir: Onur Erkin