Nazilli'de Çağrı Merkezi kuruldu

 Nazilli'de Çağrı Merkezi kuruldu

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan tarafından, vatandaşların sorunlarını hızlı ve etkin bir şekilde çözmek için kurulan çağrı merkezi, düzenlenen basın toplantısıyla tanıtıldı.

A+A-

HABER MERKEZİ- Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşların belediyeye gelmeden sorunlarını dijital ortamda çözebileceğini vurgulayan Başkan Özcan; “Bu sayede vatandaşlarımızın belediyemize 7/24 ulaşabilecekleri bir sistem oluşturduk. Gelen ihbarlar vasıtasıyla sorunları çok kısa sürede tespit edip çözümü için çalışmaya başlayabileceğiz. Gelen telefonlar, 4 kişilik çağrı merkezi ekibimiz tarafından değerlendirilerek ilgili müdürlüklere gönderilecek. 48 saat içerisinde sonuçlar yine telefonla çağrı sahiplerine bildirilecek” ifadelerini kullandı.
Önümüzdeki günlerde ‘Millet Masası Projesi’nin hizmete gireceğini müjdeleyen Başkan Özcan, söz konusu proje ile görevli personellerin bireysel başvuruları alarak çözüme ulaştıracağını vurguladı. 

“KAPIMIZ HER ZAMAN AÇIK”
Vatandaşların Nazilli Belediyesi’ne 7/24 ulaşabilmeleri ve taleplerinin en hızlı şekilde yerine getirilmesi için gerekli tüm çalışmaları yaptıklarını söyleyen Başkan Özcan, “Vatandaşlarımıza kapımız her zaman açık” dedi.

nazilli-belediyesi-cagri-merkezi-kuruldu-129292-5d7a130e60a29ca8a4d1c6a2f5807e71.jpgnazilli-belediyesi-cagri-merkezi-kuruldu-129292-6d64844b36364f962d5fa38be2f92dd8.jpg

 

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.