Asayiş

Nazilli'de saman balyaları alevlere teslim oldu

Nazilli’de çıkan yangında saman balyaları küle döndü. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınan yangında can kaybı ya da yaralanma yaşanmadı.

Abone Ol

Aydın'ın Nazilli ilçesinde çıkan yangında 60 adet saman balyası yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yangın, Arslanlı Mahallesi Menderes Caddesi'nde meydana geldi. R.S.'ye ait saman balyaları henüz bilinmeyen bir nedenle tutuştu. Kısa sürede büyüyen alevleri gören vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi.

Olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, yangına kısa sürede müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı. Yangında 60 adet saman balyası tamamen yanarken, olayda can kaybı ya da yaralanma yaşanmadı.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.