Yeni sezona başlayan 3. Lig 4. Grup temsilcisi Nazillispor, 2025-26 sezonunun ilk antrenmanını yaptı. Siyah beyazlılar, Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksi Haluk Alıcık Tesisleri’nde Teknik Direktör Görkem Öncü yönetiminde sahaya çıktı.

Açıklanan yeni transferlerin de yer aldığı idman, düz koşu ile başladı. Ardından 5’e 2 top kapma çalışmasıyla tempo yükseltildi. Antrenmanın son bölümünde oyuncular, üç takım halinde dar alanda çift kale maç yaptı.

Kaleci ekibi, kendileri için hazırlanan ayrı programla çalışırken son bölümdeki 3’lü turnuvaya da katıldı.
Naz Naz, önümüzdeki günlerde temposunu artırarak lige hazırlanacak.

Kaynak: Haber Merkezi




