Yeni sezona başlayan 3. Lig 4. Grup temsilcisi Nazillispor, 2025-26 sezonunun ilk antrenmanını yaptı. Siyah beyazlılar, Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksi Haluk Alıcık Tesisleri’nde Teknik Direktör Görkem Öncü yönetiminde sahaya çıktı.

Nazillispor Sahaya Indi Yeni Sezonu Acti 585839 B95697Baea547Bc1Dcead96C7274B050

Açıklanan yeni transferlerin de yer aldığı idman, düz koşu ile başladı. Ardından 5’e 2 top kapma çalışmasıyla tempo yükseltildi. Antrenmanın son bölümünde oyuncular, üç takım halinde dar alanda çift kale maç yaptı.

Nazillispor Sahaya Indi Yeni Sezonu Acti 585839 0593E73Fe711E0118Eb16A026B652195

Kaleci ekibi, kendileri için hazırlanan ayrı programla çalışırken son bölümdeki 3’lü turnuvaya da katıldı.
Naz Naz, önümüzdeki günlerde temposunu artırarak lige hazırlanacak.

Nazillispor Sahaya Indi Yeni Sezonu Acti 585839 A5Acc04450Fa94E2E300C2837Bda5Dcb

Kaynak: Haber Merkezi