Saadet Partisi Aydın İl Başkanlığı tarafından Atatürk Kent Meydanı’nda düzenlenen aşure etkinliği vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.
Etkinliğe Saadet Partisi Aydın İl Başkanı ve Efeler İlçe Başkanı Yunus Doğan ile birlikte yönetim kurulu üyeleri de katıldı. Yaklaşık 500 kişilik aşurenin dağıtıldığı programda, vatandaşların yoğun ilgisi dikkat çekti. Etkinlik boyunca dayanışma, birlik ve paylaşma kültürü vurgulanırken, katılımcılar Muharrem Ayı’nın manevi atmosferini birlikte yaşadı.
Muhabir: ONUR ERKİN





