Sağlıkçılar meydan indi
Genel Sağlık-İş Aydın Şubesi, Atatürk Kent Meydanı’nda basın açıklaması düzenledi. Şube Başkanı Mehtap Borucu, “Bugün bu meydana ilk çıkışımız değil, görünen o ki son da olmayacak. Siyasi iktidar sahiplerinin 21 yıldır sistemli bir şekilde kamu emekçilerini açlığa ve yoksulluğa mahkûm etmesini bu meydanlardan birçok kez dile getirdik ancak onlar sesimizi duymamakta ısrar ettiler.” dedi.
Loading...