Aydın Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği’nin (AYESOB) 34. Olağan Genel Kurulu’nda esnafın büyük desteğini alarak yeniden başkanlık koltuğuna oturan Muhammet Ali Künkcü ve yönetimi, tebrikleri kabul ediyor. AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem, beraberindeki teşkilat üyeleriyle birlikte Künkcü’ye hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Başkan Künkcü’den teşekkür: “Gece gündüz çalışacağız"
Başkan Künkcü’den teşekkür: “Gece gündüz çalışacağız"
İçeriği Görüntüle

Ak Parti’den Künkcü’ye Tebrik Ziyareti Esnafımız Için Güç Birliğine Devam (2)

Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette İl Başkanı Mehmet Erdem, Künkcü ve ekibini tebrik ederek yeni dönemde başarılar diledi. Esnaf ve sanatkârların Aydın ekonomisinin can damarı olduğunu belirten Erdem; “Kentimiz için iş birliği ve dayanışma içerisinde çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.

Ak Parti’den Künkcü’ye Tebrik Ziyareti Esnafımız Için Güç Birliğine Devam (3)

Kaynak: HABER MERKEZİ