Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu öncülüğünde kente kazandırılan Doğu Aydın Bulvarı ve Tabakhane Deresi Köprüsü Projesi tamamlandı. Söz konusu proje Adnan Menderes Mahallesi ile Ata Mahallesi’ni birbirine bağlayarak, kent içi trafiği daha da rahatlatacak. Bir süredir projenin hayata geçirilmesi için çalışan ekipler Tabakhane Deresi üzerine 19 metre genişliğinde ve 17 metre uzunluğunda çift yönlü köprü inşa etti. Yaklaşık 30 milyon lira maliyetle hayata geçirilen yatırım kapsamında köprünün doğu bölümünde yer alan bağlantı yolunun yapımı da tamamlandı.

Aydın ulaşımına 30 milyon liralık yatırım Beklenen iki proje tamamlandı

Söke’de orman yangını! Ekipler seferber oldu
Söke’de orman yangını! Ekipler seferber oldu
İçeriği Görüntüle

"Çalışmaya ve Üretmeye Devam Edeceğiz"

Projenin Aydın'a hayırlı olmasını dileyen Başkan Çerçioğlu, “17 ilçemizin tamamında ulaşım yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz. Hayata geçirdiğimiz projelerle kentimizin ulaşım ağını güçlendiriyor, vatandaşlarımıza daha hızlı ve konforlu hizmet sunuyoruz. Söz verdiğimiz bir yatırımı daha tamamlayarak hemşehrilerimizin hizmetine sunduk. Tabakhane Deresi Köprüsü ve Doğu Aydın Bulvarı projemizin kentimize hayırlı olmasını diliyorum. Aydınımız için çalışmaya ve üretmeye devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın” ifadelerini kullandı.

Kaynak: HABER MERKEZİ