Muharrem ayı dolayısıyla Aydın'da aşure hayrı yapılıyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi de her yıl geleneksel olarak düzenlendiği aşure ikramını bu yıl da yaptı.

Aydın'da Gelenek Bu Yıl Da Sürdü Büyükşehir Aşure Ikram Etti (3)

Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni ederken vatandaşlar ise aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade etti. İkramdan alanlar geleneği devam ettirdiği için Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.

Aydın'da Gelenek Bu Yıl Da Sürdü Büyükşehir Aşure Ikram Etti (1)

Kaynak: İHLAS HABER AJANSI