Bozdoğan’a bağlı Yazıkent Mahallesi’nde alt işveren firma tarafından ücretlerinin ödenmediğini iddia eden 6 işçi, duruma isyan ederek inşaatın çatısına çıktı. Yaptıkları eylemle seslerini duyurmaya çalışan işçiler için olay yerine sevk edilen ekipler ve yetkililer uzun süre görüşmeler gerçekleştirdi. Şantiye şefinin işçilerle yaptığı ikna görüşmesinin karşılık bulduğu bildirildi. Aktarılan bilgilere göre şef ödemelerin yarın gerçekleştirileceği yönünde söz verince işçiler eylemden vazgeçerek güvenli şekilde aşağı indi.

Muhabir: Onur Erkin