Nazilli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce Cumhuriyetin 100. yılında yürütülen projeler kapsamında Uçurtma Şenliği düzenlendi.

Şehir Stadyumunda buluşan öğrenciler, öğretmenler ve veliler, çizgi film karakterlerinin resimlerinin bulunduğu uçurtmaları uçurarak gökyüzünü renklendirdi.

Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Şimşek, çocukların keyifli vakit geçirdiğini söyledi.

Yorumlar
Editör Hakkında