Germencik Haberleri

Germencik’te gençler iftarda buluştu

Germencik'te gençler, Ramazan ayının manevi atmosferinde bir araya gelerek iftar programında buluştu.

Abone Ol

Aydın’ın Germencik ilçesinde Şeyh Mehmet Camii'nde düzenlenen "Gençlik İftarda Buluşuyor" programına gençlerin ilgisi büyük oldu. İlçe Müftüsü Selman Coşkun'un da katıldığı programda, Ramazan ayının manevi güzellikleri üzerine sohbetler gerçekleştirildi.

Kaymakam Doğru, yörüklerle iftarda buluştu
Kaymakam Doğru, yörüklerle iftarda buluştu
İçeriği Görüntüle

Gençlerin coşkusuna ortak olan Müftü Coşkun, iftar programının düzenlenmesinde emeği geçen Şeyh Mehmet Camii İmam Hatibi Gazanfer Arslan, İlçe Gençlik Koordinatörü Fatih Gedikli ve Semiha Kurt’a teşekkürlerini iletti. Programa katılan gençler, birlikte iftar yapmanın ve Ramazan ayının bereketini paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.