Galatasaray RAMS Park’ta konuk ettiği Antalyaspor’u 4-2 mağlup ederek şampiyonluğunu ilan etti. Taraftarlar Nazilli Cumhuriyet Meydanı’nda toplandı.
Sarı-Kırmızı Şampiyonluk Sevinci
Meşaleler yakıp tezahüratlar yapan Galatasaraylı taraftarlar, şampiyonluğu marşlar eşliğinde kutladı. Araç konvoylarıyla şehir turu atan taraftarlar, uzun süre meydanda kutlamalarını sürdürdü. Yoğun güvenlik önlemlerinin alındığı kutlamalarda herhangi bir olumsuzluk yaşanmazken, sarı-kırmızılı taraftarların sevinci gece boyunca devam etti.