Geçtiğimiz gün, Garanti BBVA mobil uygulamasına giren müşteriler, "Özür dileriz, şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" mesajıyla karşılaşarak sistemin hacklenmesinden ve kişisel verilerin çalındığından korkmuştu.
SORUN ÇÖZÜLDÜ
Saatlerce süren sorunun ardından son açıklama bugün geldi. Garanti BBVA tarafından. sosyal medya hesaplarından yapılan açıklamada dijital kanallar ve çağrı merkezlerine erişimin hizmete tekrar açıldığı bildirildi.
Banka tarafından yapılan açıklamada, “Dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimize erişimin normale döndüğünü ve kanallarımızı tekrar hizmetinize açtığımızı bildirmek isteriz.
İşlemlerinizi tüm kanallarımız üzerinden gerçekleştirmeye devam edebilirsiniz.
Bunlara ek olarak 3 Mayıs Cumartesi günü tüm şubelerimizin 17.00'ye kadar açık olacağını da ayrıca bilgilerinize sunarız. Bu süreçten dolayı üzgün olduğumuzu içtenlikle tekrar ifade eder, anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz” ifadelerine yer verildi.