MURAT TAN- AK Parti 23-24-26. Dönem Aydın Milletvekili Erdem, gündemdeki EYT düzenlemesine ilişkin çarpıcı açıklamalar yaptı. Sosyal medya hesabından konuyla ilgili paylaşımda da bulunan Milletvekilli Erdem, 1991 yılında DYP-CHP iktidarı döneminde yapılan erken emeklilik düzenlenmesinin yol açtığı sorunlara dikkat çekerek, EYT ile ilgili hesabın da iyi yapılmasını gerektiğini vurguladı.
“DEVLETİN TÜM BÜTÇESİNİ VERSENİZ DE YETMEZ!”
AK Partili Erdem konuyla ilgili paylaşımında, “1991 yılında Rahmetli Süleyman Demirel ile Erdal İnönü (DYP-CHP) iktidar oldu. Erken emeklilik düzenlemesi yaptılar. Kadınlar 38, erkekler 42 yaşında emekli oldular. Ama sonuçta ne oldu? Sosyal Güvenlik ödemesi açıkları koca bir kara delik haline geldi. Dünyanın hiçbir yerinde 38-42 yaşında emeklilik yoktu! Bu Sosyal Güvenlik sistemimize yapılan en büyük darbeydi. Eğer hesapları iyi yapmazsanız Sosyal Güvenlik açıkları o hale gelir ki devletin tüm bütçesini verseniz de yetmez! Bugünleri kurtarırsınız; ama yarınlarda devlet emeklisine maaş veremez hale gelmemeli! O yüzden hesabı iyi yapılmalı” ifadelerini kullandı.





