Özellikle altyapıya verdiği önemle dikkat çeken Altuntaş, U11, U12 ve U13 liglerine katılan kulüplerle bölgesel toplantılar yapılacağını açıkladı. Bu kapsamda ilk toplantının Nazilli’de yapılacağı belirtildi. Bu akşam Nazilli Spor Tesisleri’nde yapılması planlanan toplantı 18:00’de başlayacak. Geçen sezon U11, U12 ve U13 liglerine katılan tüm kulüpler toplantıya davet edildi. Başkan Altuntaş’ın yanı sıra Altyapılardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Kaya Özcan ile Nazilli Bölge Başkanları Kadir Mutlu ve Ünal Önal da katılacağı toplantıda, altyapı futbolunun gelişimiyle ilgili görüş alışverişi yapılacağı ifade edildi.
ALTUNTAŞ, ALTAPININ ÖNEMİNE DİKKAT ÇEKTİ
Başkan Altuntaş, genç sporcuların gelişimi ve amatör futbolun geleceği adına kulüplerle istişare halinde olacaklarının altını çizdi. Altyapının Türk futbolunun geleceğini şekillendiren en önemli alanlardan biri olduğunu vurgulayan Altuntaş, kulüplerle yapılacak görüşmeler sayesinde daha güçlü bir organizasyon yapısı oluşturmayı hedeflediklerini de dile getirdi. U11, U12 ve U13 liglerinde mücadele eden kulüplerin görüş ve önerilerini dinleyerek altyapı organizasyonlarını daha verimli hale getirmek istediklerini belirten Altuntaş, birlik ve dayanışma içerisinde hareket ederek Aydın futbolunun geleceğine katkı sunmayı amaçladıklarını belirtti. Altuntaş başkanlığında göreve gelen yeni yönetimin öncelikli hedefleri arasında yer alan altyapı çalışmaları kapsamında bölgesel toplantıların ilerleyen süreçte farklı ilçelerde de yapılması bekleniyor.




