Spor

Koçarlı’nın Judocuları Ankara’dan zaferle döndü

Koçarlı Belediyespor’un judocuları, Veteranlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda elde ettikleri derecelerle büyük gurur yaşattı. Şampiyonada mücadele eden sporcular, iki altın ve bir bronz madalya kazanarak önemli bir başarıya imza attı.

Abone Ol

Ankara’da gerçekleştirilen şampiyonaya Koçarlı Belediyespor Judo Takımı da katıldı. Takımın başında antrenör ve Aydın Judo İl Temsilcisi Nuri Sevinç yer aldı. Turnuva boyunca başarılı performans sergileyen sporcular, kürsüye çıkmayı başardı. F4 Bayanlar +78 kilo kategorisindeki Duran Sevinç, rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu.

F1 Bayanlar +78 kiloda mücadele eden Rabia Akçan Yıldırım da altın madalya kazanarak Türkiye şampiyonluğunu elde etti. Öte yandan M2 Erkekler 100 kilo kategorisinde yarışan Mutlu Yayla ise turnuvayı üçüncü sırada tamamlayarak bronz madalyanın sahibi oldu.

Aydın polisinden bir haftalık denetim bilançosu! Trafik kurallarına uymayanlara ceza yağdı
Aydın polisinden bir haftalık denetim bilançosu! Trafik kurallarına uymayanlara ceza yağdı
İçeriği Görüntüle

Arıcı’ya Teşekkür

Şampiyonayı iki Türkiye şampiyonluğu ve bir üçüncülük derecesiyle tamamlayan Koçarlı Belediyespor sporcuları, ilçeye büyük sevinç yaşattı. Antrenör Nuri Sevinç, sporcularını başarılarından dolayı kutlarken, desteklerinden ötürü Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı’ya teşekkür etti.