Aydın Hedef Gazetesi'nden Türker Kocakahya'nın haberine göre; Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Aydın İl Başkanı Haluk Alıcık, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’yi ziyaret etti. Ziyaret sonrası açıklamalarda bulunan Alıcık, Bahçeli’ye olan bağlılığını dile getirdi.

"TEŞKİLATIMIZIN HİZMETİNDEYİZ”
Alıcık, yaptığı açıklamada, “Liderimiz, Bilge Türk, Türkmen Beyimiz, Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanım Sayın Dr. Devlet Bahçeli Bey’i ziyaret etmenin onurunu ve gururunu yaşadım. Milli duruşun, şahsiyetli siyasetin ve devlet aklının vücut bulmuş hali olan liderimizin engin feraseti, derin vizyonu ve sarsılmaz inancı yolumuzu aydınlatmaya devam etmektedir. Türk ve Türkiye Yüzyılında, lider ülke Türkiye hedefine emin adımlarla yürürken, davasına sadakatle bağlı her ülküdaşımızla birlikte, liderimizin emrinde, teşkilatımızın hizmetindeyiz” dedi.





