Güncel

Bakan Çiftçi kararlı! "Sokakta hayvan bırakmayacağız"

Ekim ayına kadar kalan sokak hayvanlarını da toplayacaklarını belirten Bakan hayvan hakları savunucularınin lincine uğradığını söyledi.

Abone Ol

Erzurum'daki valiliği sırasında sahipsiz sokak hayvanlarının tamamını toplayarak şehir sokaklarında başıboş hayvan bırakmadığı bilgisini vermesinin ardından İçişleri Bakanlığı'na getirilen Mustafa Çiftçi, şimdi de Türkiye genelinde sokak hayvanı bırakmamaya kararlı.

İncirliova’nın üreten kadınlarına anlamlı jest: 250 kadın çiftçiyi başkan uğurladı
İncirliova’nın üreten kadınlarına anlamlı jest: 250 kadın çiftçiyi başkan uğurladı
İçeriği Görüntüle

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, katıldığı TV programında sokak hayvanlarına yönelik açıklamalar yaptı.

"Bütün Türkiye'de baktığımız zaman yüzde 80 oranında sahipsiz hayvanlar toplanmış durumda. Yüzde 20'lik bir kısım kaldı" ifadelerini kullanan Çiftçi, Ekim ayına kadar kalan sokak hayvanlarını da toplayacaklarını ve barınaklara veya doğal yaşam alanlarına alacaklarını söyledi.

Bu arada sahipsiz sokak hayvanlarını savunan kesimin lincine de uğradığını da ifade eden Bakan "Ellerinden kurtuluş yok zaten. Biz doğrusunu yaptığımıza inanıyoruz. Barınaklarda bu hayvanlar toplanacak, tedavileri yapılacak, kısırlaştırılacak ve orada beslenmeleri yapılacak. Bu hayvanlar açısından da iyi, önemli. Aslında hayvan hakları savunucularının bundan memnun olması gerekir" dedi.